لوگو اعتماد یدک
لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک

خرید لوازم یدکی جک با قیمت مناسب و ارسال فوری از فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک

لوازم یدکی جک

چرا باید لوازم یدکی جک را از اعتماد یدک بخرید؟

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی اعتماد یدک، قطعات یدکی جک با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را  نظیر لوازم یدکی جک s5، لوازم یدکی جک s3، لوازم یدکی جک j4، لوازم یدکی جک j5 و لوازم یدکی جک j3 ارائه می‌دهد.

کیفیت بالای قطعات جک

قطعات یدکی جک که در فروشگاه اعتماد یدک عرضه می‌شوند دارای کیفیت برابر با قطعات فابریک جک هستند. لوازم یدکی جک غیر شرکتی از نظر سطح کیفیت تفاوت زیادی دارند. منظور از قطعات یدکی جک غیر شرکتی قطعاتی هستند که توسط وارد کننده‌های مختلف از کشور چین وارد بازار ایران می‍‌‌شوند. لوازم یدکی جک غیرشرکتی می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. قطعات جک غیرشرکتی با توجه به مشخصه‌های کیفی و میزان دقت در تولید، دارای کیفیت متغیر هستند. به دلیل تفاوت کیفیت قطعات،  قیمت لوازم یدکی جک  در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. بنابراین برای خرید لوازم یدکی جک باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند و اعتبار فروشگاه لوازم یدکی وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان، قطعات یدکی تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات یدکی جک عرضه شده در اعتماد یدک وارداتی از چین هستند. این قطعات از وارد کننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

قیمت منصفانه قطعات جک

قیمت لوازم یدکی جک موجود در سایت اعتماد یدک بدلیل واردات مستقیم از چین و حذف واسطه‌ها ارزانتر است سایر عرضه کنندگان لوازم یدکی جک است. با خرید لوازم جک از اعتماد یدک اطمینان خواهید داشت که قطعه با بهترین کیفیت را با ارزانترین قیمت خریداری کرده‌اید.

لیست کامل قطعات جک

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی جک ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده قطعات یدکی مختلف بپردازید و قطعه یدکی خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. دسته بندی لوازم یدکی جک در اعتماد یدک شامل:

ارسال فوری و روش‌های ارسال متنوع

 روشهای متنوعی برای ارسال به شهرستان‌ها وجود دارد. امکان ارسال برای تمام شهرهای کشور از جمله تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و … وجود دارد. شهروندان تهرانی میتوانند سفارش خود را توسط پیک دریافت کنند و یا در صورت تمایل با مراجعه به فروشگاه اعتماد یدک خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند.

چرا خرید لوازم یدکی اصلی جک مهم است؟

 خودروهای جک بصورت کلی جز خودروهای کم استهلاک بین خودروهای چینی هستند. خرید لوازم یدکی جک اصلی و با کیفیت مهم است چون اگر برای خودروی جک خود از قطعاتی استفاده کنید که تقلبی و یا متفرقه هستند، قطعه‌ یدکی کارایی مورد نیاز را نخواهد داشت. قطعات یدکی بی کیفیت جک عمر کمتری دارند و زود خراب می شوند. خرید قطعات یدکی ارزان سلامت خودروی جک را به خطر می اندازد و عملکرد خودروی جک را با اشکال مواجه می‌کند و امکان دارد به برخی از سیستم‌های خودرو نیز آسیب برساند. استفاده از قطعات اصلی جک برای قطعاتی که نیاز به سرویس‌های دوره ای دارند نظیر تسمه تایم، شمع‌ها، کویل‌ها و… اهمیت دارد. محدود بودن واردکنندگان قطعات یدکی jac و نمایندگی های جک در کشور، پیدا کردن و خرید لوازم یدکی اصلی جک را پیچیده کرده است. کمبود قطعات جک برای خودروهایی نظیر جک j3 با توجه به تعداد واردات محدودتر بیشتر حس میشود.

چگونه لوازم یدکی اصلی جک را تشخیص دهیم؟

ساده ترین روش برای تشخیص قطعات یدکی جک اصلی و اورجینال توجه به جزییات بسته بندی قطعه، کیفیت ساخت قطعه، وزن آلیاژهای استفاده شده در قطعه و… است. متاسفانه قطعات یدکی تقلبی با ظاهر کاملا مشابه قطعه اصلی در بازار فراوان است. تشخیص لوازم یدکی اصلی جک البته نیازمند دقت نظر بالایی است که این کار حتی برای بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی نیز دشوار است. پس تشخیص قطعات یدکی اصلی راه حل مشکل نیست. بهترین راه حل برای صاحبان خودروهای جک، خرید از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه در زمینه لوازم یدکی جک است. متاسفانه بسیاری از فروشگاه های قطعات تقلبی و بی کیفیت را به عنوان قطعات اصلی جک به مشتریان عرضه می‌کنند. اعتماد یدک به عنوان واردکننده مستقیم قطعات جک از چین، یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت تخصصی به عرضه لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی خودروهای جک همراه با ضمانت اصالت کالا می‌پردازد.

معرفی شرکت خودروسازی جک (JAC)

شرکت خودروسازی جک (JAC) یک شرکت پیشرو در صنعت خودروسازی چین است که فعالیت خود را از سال ۱۹۶۴ آغاز کرده است. جک موتورز جوایز متعددی را بابت نوآوری‌هایی که در صنعت خودرو ارائه کرده، بدست آورده است. در سال ۲۰۱۷ این کمپانی رتبه ۴۱ام در میان ۵۰۰ برند برتر لیست Fortune Global کسب کرد. شرکت خودروسازی جک در سال ۲۰۱۷ قرارداد همکاری با شرکت آلمانی فولکس واگن برای تولید خودروهای الکتریکی امضا کرد. محصولات تولیدی جک شامل کامیون‌های تجاری و خودروهای شهری می باشد.

کمپانی جک موفق به صدور خودروهای خود به کشورهایی نظیر ایران، مصر، ویتنام، بولیوی، برزیل، اسلواکی ومکزیک شده است. شرکت کرمان موتور شریک تجاری جک در ایران می باشد. ماشین‌های زیر را با همکاری این شرکت روانه بازار ایران کرده است:

  • جک جی ۳  (JAC J3)
  • جک جی ۵  (JAC J5)
  • جک اس ۵  (JAC S5)
  • جک اس ۳  (JAC S3)
  • جک جی ۴  (JAC J4)
  • جک تی ۸ (JAC T8)
خودروهای برند جک با استقبال خوبی بین مصرف کنندگان ایرانی وارد شدند و بدلیل تیراژ محدود و تحریم های اقتصادی تهیه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت برای خودروهای برند جک دشوار است. 
ج

مشاهده-مقایسه-محصول

مشاهده و بررسی محصولات

لوازم یدکی خودرویتان را با توجه به مدل ماشین انتخاب و مشخصات آن را بررسی کنید

خرید-و-پرداخت

خرید و پرداخت آنلاین

قطعات یدکی که انتخاب کرده‌اید را در سبد خریدتان بررسی کرده و با پرداخت آنلاین، سفارش را نهایی کنید

محصول

ارسال و تحویل سفارش

هرجای ایران که باشید، سفارش شما در اولین فرصت برای شما ارسال می‌شود. امکان خرید حضوری در تهران وجود دارد.

پرسش های متداول

پاسخ به سوالات پرتکرار مشتریان در مورد خدمات فروش اینترنتی لوازم یدکی جک در اعتماد یدک

؟

از شنبه تا چهارشنبه اگر تا ساعت 16 سفارش گذاری کنید، همان روز سفارش شما ارسال می شود و در غیر اینصورت فردای آن روز ارسال انجام می شود.

پنج شنبه اگر تا ساعت 11 سفارش گذاری کنید همان روز ارسال می شود و در غیر اینصورت شنبه ارسال می گردد.

جمعه ها ارسال نداریم.

خریداران سایت اعتماد یدک  تا 7 روز کاری امکان مرجوع کردن لوازم یدکی خریداری شده را دارند. اگر کالا معیوب باشد، کالای سالم برای خریدار ارسال می شود. در صورت ناموجود بودن کالا، مبلغ کالا به حساب خریدار عودت داده می شود. عودت وجه زمانی که کالا توسط همکاران ما دریافت و تایید شود،طی حداکثر 3 روز کاری انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه هزینه های مربوط به بازگشت یا مرجوع کالا توسط مشتری، به عهده مشتری است. به جز زمانی که ماهیت کالا با کالای سفارشی مغایرت داشته یا کالا معیوب باشد. شرایط بازگشت کالا به شرح زیر است: 

  • برچسب اصالت کالا نباید کنده یا مخدوش شده باشد.
  • اگر کارشناسان ما تشخیص دهند که کالا به دلیل استفاده نادرست خریدار معیوب شده باشد، کالای معیوب به خریداربازگردانده می شود و تمامی هزینه های مربوط به حمل، به عهده خریدار است.
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه سفارشات توسط اعتماد یدک و تحویل سالم آن ها به هر یک از شرکت های حمل و نقل که توسط خریدار انتخاب می شود، اعتماد یدک هیچ گونه مسئولیتی در قبال مفقودی، شکستگی، خرابی و هر گونه خسارت وارده به کالا یا کالاهای ارسال شده را ندارد.

هزینه ارسال برای سفارش هایی که در سایت اعتماد یدک ثبت می شوند و مبلغ آن ها بالاتر از 3,000,000 تومان است، داخل شهر تهران رایگان می باشد و برای دیگر شهرها فقط هزینه ارسال درون شهری (از انبار ما تا باربری یا ترمینال) رایگان است در غیر اینصورت هزینه ارسال سفارش کاملا به عهده خریدار است.

در شهر های دیگر به 3 روش بسته به انتخاب شما، سفارش شما ارسال می شود: 1- ارسال با اتوبوس 2- ارسال با چاپار یا تیپاکس 3- ارسال با باربری

به 3 روش بسته به انتخاب شما، در تهران می توانید سفارش خود را تحویل بگیرید: 1- مراجعه حضوری به فروشگاه 2- اسنپ بگیرید و به فروشگاه اعتماد یدک بفرستید 3- ارسال به وسیله ی پیک درون شهری

بله، شما می توانید با مراجعه به این آدرس: تهران، میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، پلاک 40، سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ کلیک کنید!

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد رای: 4

اولین کسی باشید که به این پست امتیاز میده.

 

اصطلاحاتی در بازار لوازم یدکی خودرو در مورد نوع قطعه خودرو استفاده می شود که برای برخی از مشتریان تفاوت‌های آنها مبهم است. انواع لوازم یدکی موجود در بازار بصورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • لوازم یدکی OEMکالای Original Equipment Manufacturer (OEM) کالا یا قطعه ای است که توسط تولیدکننده قطعات یدکی که لزوما خود شرکت خودروساز نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی تولید می‌شود.
  • لوازم یدکی اصلی یا شرکتی: کالای OEM اگر توسط شرکت خودرو ساز با برند خودرو بسته بندی شود، این کالا، قطعه‌ی اصلی یا شرکتی نامیده می‌شود.
  • لوازم یدکی اورجینال: کالای OEM اگر با بسته‌بندی بدون برند خودرو یا بسته‌بندی دیگری وارد بازار شود، این کالا اورجینال یا اصلی است. لازم بذکر است که بخش اعظمی از لوازم یدکی اصلی بصورت عمده و روی جعبه‌های کارتنی بدون هیچگونه برند و نوشته‌ای وارد کشور می‌شوند. 
  • لوازم یدکی افترمارکت یا وارداتی: قطعاتی است که توسط شرکت های تولید کننده دیگری ساخته می شود و در نتیجه دارای کیفیت های متفاوت و بسته بندی های متفاوتی از کالاهای OEM است. لوازم یدکی افترمارکت می‌توانند دارای برند یا بدون برند باشند. پس انواع مختلفی از لوازم یدکی افترمارکت برای خودروهای داخلی و خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده تامین کننده متفاوتی دارد.

باید توجه داشت که تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن اغلب لوازم یدکی خودرو در بازار ایران، کاری بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است. تنها روش برای اطمینان از اینکه قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت مطلوب را دارد، اطمینان به فروشگاه لوازم یدکی و خرید لوازم یدکی از فروشندگان و نمایندگی‌های معتبر است. پس باید نسبت به اینکه لوازم یدکی را از فروشندگان معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید. اعتماد یدک یکی از وارد کنندگان خوشنام لوازم یدکی انواع خودروهای چینی نظیر لیفان، ام وی ام، گریت وال، جیلی، راین و جک است. اعتماد یدک تلاش دارد با ارتباط دائمی با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصلی چین با بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه کند. سرمایه‌ی ما اعتماد شماست.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید

به دنبال قطعه خاصی هستید؟ در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره درباره قطعات یدکی، ثبت سفارش و روش‌های ارسال با ما تماس بگیرید.​

درخواست استعلام قیمت

کاربر گرامی در صورتی که تمایل دارید قیمت این محصول از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع داده شود، اطلاعات خود را وارد کنید.